-
E-160 RS V2 rozmiar L
Egzemplarz używany. W rowerze zamontowane wkładki PANZER w przednim i tylnym kole + koszt wysyłki: 200 zł
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 200 |
Dostępność | Ostatnia sztuka! 1 szt. |
Waga | 25 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Opcja "Click&Collect" - +48 697 99 33 50
Zostaw telefon |
Egzemplarz używany.
Przebieg 2100 km +/-
W rowerze zamontowane wkładki PANZER w przednim i tylnym kole
Whyte E-160 RS w wersji V2 to w zasadzie lifting V1 (rocznik 2020). Zawieszenie w E-160RS stanowią nadal widelec Fox Float 38 Performance ze świetną sztywność oraz damper Fox Float DPS z funkcją blokady (150mm). Napęd Sram X0 Eagle oraz hamulce Hamulce Code R to zestaw gwarantujący najwyższą jakość. Tu zmianie ulega tylko liczba zębów w korbie (z 34 na 36). Opracowaliśmy mocniejsze koła, wykorzystując nowe, dedykowane dla rowerów elektrycznych obręcze WTB HZT 30, które mają grubsze ścianki i wykorzystują połączenie tulejowe. Model występują w całym zakresie rozmiarów czyli od XS do XL. Dla podniesienia komfortu zmieniono siodełko oraz gripy. Model wyposażony jest już w standardzie w Shape.it link*. Pozycja w jakiej jest zamontowany podnosi suport od ziemi o 4mm wyżej (w porównaniu do roweru bez Shape.it link). W celu obniżenia o 4 mm suportu, czyli uzyskania bardziej progresywnej geometrii wystarczy wykręcić shape.it link, obrócić go o 180 stopni i zamontować ponownie (filmowa instrukcja poniżej). Można także dokupić drugą wersję czyli "shape.it link Up", który podnosi suport o 4 lub 12 mm powyżej ziemi (w porównaniu do roweru bez Shape.it link).
Silnik Bosch Gen 4 o wysokim momencie obrotowym jest super-kompaktowy i zapewnia wyjątkowo płynne dostarczanie mocy, które symuluje normalne pedałowanie, a obawa o zasięg nie powinna stanowić problemu, ponieważ standardowo montujemy potężny akumulator 625 Wh. W MY21 moment obrotowy silnika został zwiększony do 85 Nm, a tryb e-MTB ma wiele ulepszonych funkcji. Więcej o systemie Bosch Performance Line przeczytacie tutaj >>>
.
*Shape It Link to specjalnie zaprojektowany Shock Extender tak, aby pasował do wszystkich rowerów Whyte z pełnym zawieszeniem, wyposażonych w standardowy Shock Extender. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz indywidualnie dostosować rower do swojego stylu jazdy i terenu w jakim będziesz się chciał poruszać. Zmieniasz wtedy wysokość suportu od ziemi oraz kąt główki ramy (tabela w załącznikach). Niemniej nie ma to wpływu na przełożenie dźwigni lub kinematykę zawieszenia.
,
XS | S | M | L | XL |
4'7″ - 5'3" | 5'3" - 5'6″ | 5'6" - 5'10″ | 5'10" - 6'2″ | 6'2″ - 6'6″ |
145 - 160 cm | 160 - 168 cm | 168 - 178 cm | 178 - 188 cm | 188 - 198 cm |
Parametry ramy
Dane w tabeli podane się w milimetrach.
ROZMIAR | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
A - kąt główki (regulowana do) | 65.3 (64.7) | 65.3 (64.7) | 65.3 (64.7) | 65.3 (64.7) | |
B - kąt rury podsiodłowej | 75.2 | 75 | 74.8 | 74.6 | |
C - górna rura | 579.2 | 609.1 | 638.3 | 667.8 | |
D - wysokość suportu (regulowana do) | 347 (339) | 347 (339) | 347 (339) | 347 (339) | |
E - wysokość górnej ramy | 807 | 822 | 822 | 824 | |
F - rozstaw osi | 1197.6 | 1228.5 | 1258.6 | 1289.1 | |
G - odległość oś suportu - oś tylnego koła | 442 | 442 | 442 | 442 | |
H - sztyca podsiodłowa | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 | |
I - główka ramy | 116 | 130 | 142 | 155 | |
J - rura podsiodłowa | 406.4 | 431.8 | 457.2 | 482.6 | |
Stack | 607.3 | 620 | 630.9 | 642.7 | |
Reach | 430 | 455 | 480 | 505 |